0

Uw winkelwagen is leeg

Totaal: €0,00

Geen producten gevonden...

LET OP! heeft u een artikel uit de groep "uitgesloten van retourrecht" dan gelden onderstaande regels niet. wij maken deze speciaal voor u na uw bestelling en zijn niet om te ruilen.

Voor uw bestellingen wordt een standaard verzend tarief van € 1.95 met gratis verzending boven € 25,00 exclusief B.T.W. gehanteerd. heeft u artikelen besteld die u retour stuurt en het bedrag komt dan op factuur onder de € 25,00 worden er alsnog verzendkosten berekend. heeft u gekozen voor brievenbuspost en het kan niet door de brievenbus wordt € 6.75 pakketpost gerekend. indien u al heeft betaald bent u nog verplicht het bedrag van € 3.15 bij te betalen. is het artikel niet in de origenele verpakking retour gezonden brengen wij u € 1.00 ompakkosten in rekening. betreft het een fout van onze zijde krijgt u uiteraard geen extra kosten hiervoor en betalen wij u de verzendkosten terug die u heeft gemaakt om retour te sturen.

Wij verzenden vrijwel alle bestellingen via  PostNL. Treft de postbode u niet thuis, dan zal hij een tweede afleverpoging doen. Bent u opnieuw niet thuis, dan ontvangt u een kennisgeving in de brievenbus en wordt het pakket voor u klaargelegd voor afhaling op een postkantoor bij u in de buurt. Zie ook het Servicekader van PostNL hieronder.

Servicekader PostNL

PostNL streeft ernaar zoveel mogelijk pakketten in één keer uit te reiken. Hierbij wordt op basis van lokale kennis gekeken naar de hoogste trefkans. Voor zakelijke bestemmingen heeft PostNL een trefkans van nagenoeg 100%. Voor consumentenbestemmingen worden pakketten bezorgd op het moment dat de trefkans het hoogst is: 's middags of 's avonds. Standaard worden alle pakketten 'bij geen gehoor' bij buren aangeboden. Zo kunnen consumenten eerder over hun pakketten beschikken. Indien pakketten ook daadwerkelijk afgeleverd zijn bij buren vervalt de aansprakelijk voor PostNL. In het volgende schema staan de servicekaders voor pakkettenbezorging door PostNL uitgewerkt.

Aanbieding Maandag t/m donderdag Vrijdag
Eerste bezorgpoging Volgende dag 
Tussen 9.00-21.30 uur
(zakelijke wijken vóór 17.00 uur)
Bij geen gehoor: bezorgpoging bij buren
Zaterdag
Tussen 9.00 en 18.00 uur
Bij geen gehoor: bezorgpoging bij buren
Tweede
bezorgpoging
Dag na de eerste bestelling
Tussen 9.00 – 21.30 uur
(zakelijke wijken vóór 17.00 uur)
Bij geen gehoor: bezorgpoging bij buren
Maandag
Tussen 9.00-21.30 uur
(zakelijke wijken vóór 17.00 uur)
Bij geen gehoor: bezorgpoging bij buren
Bij geen gehoor Vanaf 13.00 uur, de dag na de tweede
bezorgpoging: 3 weken afhaalmogelijkheid op
een postkantoor van TNT Post
Vanaf dinsdag 13.00 uur: 3 weken
afhaalmogelijkheid op een postkantoor
van TNT Post

Geldt voor: standaard pakketten en pakketten met Handtekening voor Ontvangst vanaf 01-01-2011.

Uitreiken bij buren
Bij iedere bezorgpoging waarbij aflevering op het aangegeven adres niet mogelijk is, laat PostNL een schriftelijke kennisgeving achter. Indien er bij buren is bezorgd, wordt dit adres vermeld op de schriftelijke kennisgeving.

Retour afzender

Geweigerde en onbestelbare pakketten gaan direct retour afzender. Pakketten die na 3 weken niet afgehaald worden op een postkantoor van TNT Post gaan retour afzender. Door de afzender geweigerde retouren gaan naar de afdeling onbestelbare stukken.

Uitreiken op een postkantoor van TNT Post
Indien de geadresseerde moet tekenen voor ontvangst op een postkantoor van TNT Post dient deze zich ook te legitimeren.

Pakketten met Rembours niet op zaterdag
Pakketten met Rembours worden niet op zaterdag aangeboden.

Niet-thuis code
Als het de chauffeur niet is gelukt een zending bij u te bezorgen, laat hij een bericht bij u achter. Hierop staat uw ‘Niet-thuis-code’. Ga naar postnl.nl/ontvangen en vul deze code en uw eigen postcode in. Druk vervolgens op ‘haal zending op’. Als uw zending is opgehaald kunt u de dag en tijd en/ of bezorglocatie veranderen.